Odlazak na servis kod ovlaštenog Toyota partnera garantuje vam najviši kvalitet usluge i poznavanja vozila.
U znak zahvalnosti za naručivanje na servis putem naše stranice očekuje vas mali poklon iznenađenja, koji možete preuzeti prilikom servisa.
U znak zahvalnosti za naručivanje na servis putem naše stranice očekuje vas mali poklon iznenađenja, koji možete preuzeti prilikom servisa.
Kada na servis?
Generalno pravilo je da se vozilo treba servisirati jednom godišnje ili nakon pređenih 15.000* km, zavisno od toga šta prije nastupi (provjerite tačnu brojku za svoje vozilo kod svojeg ovlaštenog partnera). Ako upotrebljavate aplikaciju MyT, sama će vam aplikacija javiti predviđeno vrijeme za ponovni posjet servisu.
Kako se naručiti?
Usluga e-naručivanja dostupna je 24 sata dnevno, sedam dana u sedmici. Nakon uspješnog odabira termina primit ćete potvrdu o terminu u najkraćem mogućem roku
Potvrdu odabranog termina i usluge dobit ćete e-poštom ili SMS porukom. Primit ćete i podsjetnik prije zakazanog servisa.
Dio naše predanosti pružanju transparentnih usluga je i besplatan pregled vašeg automobila kad nam ga dovezete na servis. U okviru ovoga pregleda, koji nazivamo Walk Around Check, provjerit ćemo propisan rad automobila u sigurnosnom i tehničkom smislu.
Po dovršetku pregleda dobit ćete i pismeni izvještaj, objašnjenje i procjenu stanja vašeg automobila.
Preuzimanje aplikacije
Preuzmite novu aplikaciju MyT i krenite u otkrivanje povezanih usluga koje nudi Toyota. (dostupno za operativni sistem Android)
Jedino u ovlaštenom Toyota servisu možete dobiti vrhunsku uslugu, originalne dijelove i dodatnu opremu konstruisanu u Toyoti za Toyotu.