Odaberite

Toyota pomoć na cesti

Budite bezbrižni u vožnji zahvaljujući programu Toyota Eurocare. Kao dio naše predanosti zadovoljstvu stranaka, Toyota sa ponosom pruža strankama usluge Toyota Eurocare tokom 10 godina nakon kupovine vozila. Toyotina neprekidna posvećenost kvaliteti, stručnost i pogodnosti koje nudi program Toyota Eurocare, znači da nikada ne morate brinuti kada se u vožnji pojavi neki problem — pomoći ćemo vam da što prije nastavite put.

Vi vozite, Toyota brine.

Imate li bilo kakav problem, u bilo koje vrijeme sa svojom Toyotom?

Nalazite se u Bosni i Hercegovini, nazovite: 0800 20 215

Nalazite se u inostranstvu, nazovite: +387 33 606 000

Šta pokriva program pomoći na cesti Toyota Eurocare?

Mehanički kvar

Ako se vaš automobil pokvari, pobrinut ćemo se da što prije nastavite vožnju.

Nesreća

U slučaju nesreće možemo vam pomoći da vi, i vaša Toyota, što prije nastavite vožnju.

Propust vozača

U slučaju teškoća kao što su nedostatak goriva, prazan akumulator, prazna guma, gubitak ključeva ili zaključani ključevi, tu smo da to riješimo.
  • Šta je uključeno?

    • Vuča vozila
    • Opcija zamjenskog vozila
    • Mogućnost prevoza popravljenog vozila
    • Nastavak putovanja
    • Hotelski smještaj ako vaše vozilo nije pokretno 

Koje su usluge uključene u program Toyota Eurocare?

  • Toyota Eurocare će dogovoriti odlazak vozila u najbliži ovlašteni Toyota servis.
  • Ako je vozilo potrebno smjestiti na sigurno tokom čekanja na prevoz, Toyota Eurocare će organizovati i platiti trošak smještaja do najveće cijene od 74 €.
  • Kompanija koja pruža pomoć na cesti će isto tako dogovoriti prevoz bilo kakve prikolice (standardna kugla vučne kuke od 50 mm) koju vuče zahvaćeno vozilo, do istog ovlaštenog Toyota servisa.

  • Toyota Eurocare je pri ruci i za davanje savjeta ili prenošenja poruke nekome tko treba biti obaviješten o problemu s vozilom. 
  • Ako se kvar dogodi više od 50 km od prebivališta korisnika, možda nećemo moći pokriti sve troškove rješavanja problema, ali ćemo vam pomoći u pronalaženju rješenja.

  • Ako nepokretno vozilo treba preuzeti od ovlaštenog Toyota servisera smještenog više od 50 km od prebivališta korisnika, tada će, na zahtjev, Toyota Eurocare dogovoriti i platiti željeznički prevoz prvim razredom u jednom smjeru za jednu osobu do mjesta na kome je vozilo popravljeno. U slučaju da putovanje vozom traje duže od 6 sati, alternativno ćemo ponuditi avionsku kartu poslovne klase.
  • Ako se kvar dogodi više od 50 km od glavne adrese korisnika, a ovlašteni Toyota serviser nije u mogućnosti popraviti automobil istog dana, vozač i putnici mogu birati jednu od sljedećih pogodnosti:

  • Ukoliko korisnik želi ostati u blizini vozila dok traje popravak, Toyota Eurocare će dogovoriti i platiti hotelski smještaj za korisnika i putnike do najviše četiri noći i do vrijednosti 112 € po osobi, po noći, u skladu sa raspoloživosti na licu mjesta.
  • Obroci i drugi posljedični troškovi su odgovornost korisnika i putnika.

  • Toyota Eurocare će dogovoriti i platiti za željeznički prevoz prvim razredom za vozača i putnike, što im omogućava nastavak putovanja do izvornog odredišta na pokrivenom području ili povratak u prebivalište korisnika (zemlja u kojoj je vozilo registrovano).
  • U slučaju da putovanje vozom traje duže od 6 sati, alternativno ćemo ponuditi avionsku kartu poslovne klase.

  • Ako se svi vozači u predmetnom vozilu razbole i nije moguće nastaviti putovanje, Toyota Eurocare će osigurati vozača o svom trošku.
  • Ovaj vozač će pomoći preostalim putnicima nastavak putovanja do korisnikovog doma ili nastavak putovanja do izvornog odredišta na pokrivenom području.
  • Sve dodatne troškove, osim usluga vozača, mora snositi korisnik.

  • Ako je korisniku draže korištenje zamjenskog vozila, Toyota Eurocare će osigurati zamjensko vozilo slične kategorije tokom odvijanja popravka, ograničeno na najviše tri dana.
  • Iako ćemo uložiti napor osigurati podjednako vozilo, ne prihvatamo odgovornost za probleme koji nastanu kao posljedica ograničene lokalne raspoloživosti ili propusta lokalnog partnera ili drugih kompanija u osiguravanju vozila za korisnika. Sve dodatne troškove, osim najma, mora snositi korisnik.