Maksimalno iskorištavanje svake kapi goriva
Hibridni benzinski motor u Priusu iz 2016. je upravo dokaz toga što možemo postići – to je toplinski najučinkovitiji benzinski motor na svijetu, što znači da se manje energije gubi kao toplina unutar motora, a više nje je dostupno za pogon točkova. Iako je ovaj motor dio hibridnog sistema, uočavamo slične pogodnosti i u našoj novoj generaciji konvencionalnih motora, uključujući 1,2-litarske i 1,0-litarske motore koje koristimo u modelima Yaris i Aygo.
Postižemo bolju kontrolu količine korištenog goriva zahvaljujući preciznim sistemima ubrizgavanja goriva, pametnom radu ventila i poboljšanoj konstrukciji komore za izgaranje. Naši benzinski motori nove generacije mogu, isto tako, raditi po različitim procesima, u skladu s različitim uslovima vožnje – na primjer, kada pokrećete motor odnosno kada vozite na otvorenoj cesti – primjenjujući znanje iz našeg hibridnog programa.
Ušteda goriva je moguća i na drugim mjestima, ne samo ispod poklopca motora. Kombinujemo našu tehnologiju motora s aerodinamičnim oblikovanjem koje doprinosi olakšanom kretanju naših automobila kroz zrak, smanjujući otpor zraka, a time i potrošnju goriva.