Odaberite

Izazov 1

Izazov novog vozila s nultom emisijom C02

Automobili koji koriste čišća, alternativna goriva mogu imati utjecaja samo kada se koriste u saobraćaju u velikom broju. Dio našeg Izazova novog vozila s nultom emisijom CO2 uključuje rad s javnošću kako bi naša elektrificirana vozila sljedeće generacije bila zastupljenija. Poticat ćemo i razvoj infrastrukture - kao što su stanice za punjenje - što će davati podršku njihovom korištenju.

  • Naši ciljevi za godine pred nama

    Naš cilj je smanjiti globalnu prosječnu emisiju CO2 iz novih vozila za 90 posto do 2050., u usporedbi s Toyotinom razinom iz 2010. Naš cilj je do 2030. godišnje prodavati više od 5,5 miliona elektrificiranih vozila širom svijeta, uključujući više od 1 milion vozila s nultom emisijom (električnih vozila s baterijom i električnih vozila s gorivnim člancima).

    Naš cilj je smanjiti prosječnu emisiju CO2 za 35% ili više, u g-CO2/km iz novih vozila, u uporedbi s vrijednostima iz 2010.

     

  • Neka od naših dosadašnjih postignuća

    • Više od 1,5 miliona elektrificiranih vozila prodano globalno 2018. godine, predstavljaju više od 16% ukupne globalne prodaje
    •  44 hibridnih modela dostupno globalno
    •  120 miliona tona manje emisije CO2 od 1997. zahvaljujući svjetskoj prodaji hibridnih električnih vozila
    •  550.000 hibrida prodato u Europi, što predstavlja 52% ukupne prodaje TME
    • 20 hibridnih modela dostupno u Europi
    • 99.7 g/km — prosječna emisija CO2 novog automobila u Europi 2019. godine
     
  • Naša strategija elektrifikacije za godine pred nama 

    Naša strategija elektrifikacije vozila uključuje odmak od konvencionalnih pogonskih sklopova i značajno ubrzavanje razvoja i puštanja na tržište hibridnih električnih vozila (HEV), plug-in hibridnih električnih vozila (PHEV), baterijskih električnih vozila (BEV) i električnih vozila s gorivnim člancima (FCEV).

    To, u praksi znači da do 2030. planiramo prodati više od 5,5 miliona elektrificiranih vozila, uključujući preko milion vozila s nultom emisijom (BEV, FCEV). Povrh toga, do otprilike 2025., svaki model u ponudi Toyote i Lexusa širom svijeta će biti dostupan kao elektrificirani model ili će imati elektrificiranu izvedbu.