Odaberite

Ekološka održivost

Saznajte više o mnoštvu načina na koje činimo mobilnost održivom.

Održivost je u središtu svega što radimo. Posvećeni smo stvaranju sve boljih automobila koji omogućavaju ljudima bolji i ljepši život, s manje stresa i boljom povezanošću. Nastojimo razviti rješenja mobilnosti za budućnost, koja povezuju ljude, vozila i grad radi značajnog smanjenja gužvi i zagađenja. Želimo voditi poslovanje koje je profitabilno, održivo i odlično mjesto za rad.

Održivost je temeljna za način na koji vodimo poslovanje u Toyoti, kao što je navedeno u našoj Globalnoj viziji 2011. Težimo isporučivati proizvode i usluge koji poštuju Planetu i obogaćuju živote ljudi u zajednicama u kojima radimo.

2015. godine smo objavili Toyotin ekološki izazov 2050. radi iskoraka prema društvu u kojem ljudi, automobili i priroda mogu živjeti zajedno, u skladu. Ovih šest izazova su postavljeni tako da se ne zaustavljaju na nultom utjecaju na okoliš, već sa nadom u postizanje pozitivnog utjecaja.

Danas se automobilska industrija suočava s većim izazovima nego ikada prije. A, održivost je, više nego ikada, dio rješenja. Povećanje zagađenja u gradovima je dovelo do strožih međunarodnih i nacionalnih propisa, tražeći da automobili budu zeleniji kroz cijeli svoj životni ciklus. Istovremeno, društvo i regulatori očekuju da automobili budu sigurniji, bolje povezani i sposobni komunicirati s okolinom. Mi u Toyoti napredujemo uz poslovne izazove koristeći ih kao priliku za inovacije i poboljšanje našeg poslovanja.

Mobilnost za sve

Naš pristup održivosti je usmjeren na „Sve bolju mobilnost za sve“. Želimo stvoriti nove prilike, izmijeniti živote na bolje i donijeti nova otkrića. Vjerujemo da je, kada imate slobodu kretanja, sve moguće. Naša kampanja ‘Započni svoje nemoguće’ utjelovljuje ovu viziju: društvo inkluzivne mobilnosti za sve, uključujući starije i ljude s ograničenim sposobnostima. Mobilnost mora biti dostupna svima.

 

Saradnja, komunikacija i zajednica  

Toyota Motor Europe ima dugu tradiciju pružanja podrške lokalnoj proizvodnji, stvarajući radna mjesta, te razvijajući vrijedne vještine u lokalnim zajednicama. Danas, s ponosom možemo reći da smo u Europi istinski lokalni igrač, s 20.000 uposlenika, 9 proizvodnih pogona, centrima za istraživanje, razvoj i dizajn, te 29 prodajnih i marketinških organizacija koje pokrivaju 53 zemlje. Čak 8 od 10 modela koji se prodaju u Europi se lokalno proizvode.

Iako, s jedne strane, imamo svoju viziju društva, shvatamo da i društvo, s druge strane, ima očekivanja od nas. Kako bismo ih mogli ispuniti i nadmašiti, slušamo i sarađujemo kako bismo shvatili potrebe društva. Stvaramo trajna prijateljstva sa lokalnim zajednicama. Usmjereni smo na neprekidno poboljšanje u našem poslovanju i lancu dobave, u partnerstvu s našim uposlenicima i dobavljačima. Kroz uzajamnu podršku, otvorenu komunikaciju i dijeljenje najbolje prakse, osiguravamo da naši dobavljači pružaju najvišu kvalitetu i ostaju konkurentni.

Čvrsti temelj održivog rasta

Vjerujemo da će nam zbir potencijala naših talenata omogućiti nastavak našeg održivog rasta i doprinos europskoj ekonomiji. Namjeravamo učiniti zajednicu i društvo boljima. Stavljajući ljude u središte svega što činimo, težimo istinski ostvariti održivo društvo u harmoniji ljudi i prirode.