Skip to Main Content (Press Enter)
Odaberite

Veliko povjerenje Toyoti u BiH

Toyota je jedan od najpopularnijih brendova automobila u Bosni i Hercegovini, te se iz godine u godinu ističe sve boljim rezultatima, ali što je još važnije i velikoj posvećenosti našem tržištu ali i lokalnoj zajednici. Tako se na početku današnje konferencije u organizaciji Toyota BH d.o.o. medijima obratio menadžer za marketing i komunikacije ove kompanije, Adnan Hadžiarapović, te istakao da su se u prošloj godini susreli s brojnim izazovima, ali da bez obzira na dobre ili loše rezultate ostaju posvećeni ranije zacrtanim ciljevima.

Detaljan pregled poslovanja marke Toyota kako globalno i u Evropi, tako i u našoj zemlji, nastavio je direktor kompanije Toyota BH, Damir Višošević.

U protekloj godini Toyota u BiH je na tržištu novih automobila zabilježila pad od -2%, s naglaskom da je ostala na trećem mjestu u ukupnom poretku na našem tržištu, te da je to ipak bila druga najbolja godina od dolaska Toyote u BiH, što je bilo 2005. godine. Ne treba zaboraviti ni to da je 2023. godina bila najuspješnija godina za Toyotu u BiH kada su prodali 1051 automobil.

Ono na što su iz Toyota BH posebno ponosni je činjenica da je ova marka treću godinu za redom prvoplasirana u našoj zemlji po prodaji privatnim licima, što pokazuje veliku količinu povjerenja koje naši kupci daju ovoj marki, pogotovo kada auto kupuju svojim novcem.

Zanimljiva je i analiza prodaje po modelima koju je predstavio Višošević, gdje smo mogli vidjeti da je uvjerljivo najpopularnija Toyota u BiH prošle godine bio Yaris Cross sa učešćem od 38%, dok ga je pratila uvijek popularna i pristupačna Corolla Sedan s učešćem od 16%.

Što se tiče ponude modela, velika prepreka za bolje rezultate Toyote u 2024. godini bilo je kašnjenje dugoočekivane nove generacije legendardnog terenca Land Cruiser. Umjesto na početku godine na naše tržište stigao je tek u zadnjem kvartalu, ali do kupaca je ipak stiglo 36 primjeraka ovog modela, što najavljuje da će u ovoj godini on imati značajan udio i povoljan uticaj na ukupne rezultate. Slično je bilo i sa modelom Hilux koji je kod nas posebno popularan izbor za poslovne kupce, a koji je zbog redizajna kasnio na naše tržište.
U ovoj godini Toyota ima velike planove, pa tako imaju cilj u Bosni i Hercegovini prodati oko 1.200 vozila i prije svega zadržati prvu poziciju u prodaji privatnim licima. Također, planiraju i proboj na treće mjesto u prodaji komercijalnih vozila, s ciljem od preko 200 prodanih vozila. Također, plan je prodati i više od 200 rabljenih vozila iz programa Toyota Provjereno.