1. Company
  2. Novo iskustvo u salonu Bunjo
Odaberite

Redizajn po najnovijim standardima

Novo iskustvo u salonu Bunjo
Toyotin partner, kompanija Bunjo d.o.o. Sarajevo, završila je temeljiti redizajn salona u skladu s najnovijim standardima ovog japanskog proizvođača automobila. Novi koncept "Front line for Tomorrow", označava važan korak u ambiciji Toyote da postane najelektrificiranija marka mobilnosti po izboru kupaca.
Novi dizajn, stavlja sve proizvode i usluge Toyote pod jedan krov uz korisničko iskustvo koje podrazumjeva digitaliziranje objekta i prilagođavanje današnjim potrebama kupaca.
Posebna pažnja je data i ponudi lakog teretnog programa i rabljenih vozila s Toyotinom garancijom. Ovim korakom, Bunjo d.o.o. je među prvim partnerima u regiji okončao izuzetno zahtjevne aktivnosti.
"Uvijek radimo na poboljšanju našeg poslovanja prvi realizirajući nove inicijative, a sve s ciljem da gosti u našem salonu budu na prvom mjestu, jer bez njih ne bi bilo ni naših uspjeha", istakao je direktor kompanije Enes Bunjo, uz naglasak da iza svega stoji timski rad i trud svakog uposlenika.
Od sada, proidajno-servisni salon Toyote na Šipu, Alipašina bb, tako uz novi vizualni identitet, organiziran je oko "središta za kupce". Namjenska područja unutar salona predstavljaju usluge i proizvode od novih Toyotinih vozila, proizvoda Toyota Gazoo Racing, baterijskih vozila, te postprodajnih i servisnih usluga.
Aktivnosti i rezultate partnera Bunjo d.o.o, kompanije osnovane još 1990. godine, prepoznat je posebnom nagradom Ichiban za 2024. godinu. Toyotina nagrada Ichiban, što na japanskom znači "broj jedan", namijenjena je isključivo trgovcima iz Evrope koji postižu ne samo najbolje rezultate na polju prodaje i brige o kupcima, već su pokazale i spremnost da budu vodeći u svojim sredinama na području održivosti, usluga mobilnosti i doprinosa društvu.