AGILNOST I STABILNOST
Ponašanje automobila pri ubrzanju iz zavoja ključni je element za zabavu u vožnji kakvu obećava GR Supra. Za novu verziju, kontrola proklizavanja ponovno je u fokusu kako bi se osigurala idealna ravnoteža agilnosti i stabilnosti pri izlasku iz zavoja. TRC intervencija je podešena kako bi se održala stabilnost – automobil se vjerno drži pravca kretanja – dok dopušta pravu količinu snage za sportski osjećaj.
NOVA FUNKCIJA
Ambicija da se GR Supra učini zabavnom za vožnju u najzahtjevnijim scenarijima pomogla je inspirsati uvođenje nove funkcije Hairpin+. Ovo je osmišljeno kako bi omogućilo više slobode i užitka, posebno pri ulasku u uske zavoje na uzbrdici (više od 5%) s površinom ceste sa visokim trenjem, poput onih na europskim planinskim rutama.
Više "slobodnog" okretanja točkova može učiniti takve rute ugodnijim za vožnju, pa je Toyota optimizirala kontrolu okretnog momenta motora kako bi omogućila veću razliku u stepenu okretanja točkova na gumama s lijeve i desne strane.
PROGRAM ANTI-ROLL
Vrlo agilno vozilo s gumama s visokim trenjem može biti osjetljivo na iznenadno preupravljanje – nešto što je teško kontrolisati samo kontrolom stabilnosti vozila (VSC). Kako bi se spriječilo takvo ponašanje, uveden je program protiv prevrtanja (ARP) i za ručnu i za automatsku verziju GR Supre. On interveniše u ranijoj tački s VSC-om kako bi pokrio svaki iznenadni gubitak prianjanja tako što koristi visoku postavku ovjesa automobila. Osim toga, način rada Track je podešen kako bi omogućio jednostavno driftanje uz slobodu kontrole gasa. Vozilo ostaje agilno, ali postoji manji rizik od prevrtanja zahvaljujući specifičnoj kontroli motora i okretnog momenta.
NOVA GR SUPRA LIVE LIGHTWEIGHT
Toyota je iskoristila priliku za uštedu težine postignutu novim ručnim mjenjačem kako bi dodala novi lagani model u GR Supra liniju. 3,0-litarski GR Supra Lightweight koristi dodatne mjere za uštedu težine kako bi postigao ukupno smanjenje od 38,3 kg, u uporedbi s masom praznog vozila trenutnog 3,0-litarskog automatskog modela.
Postavljanjem novog ručnog mjenjača i novih 19-inčnih aluminijskih felgi štedi se 21,8 kg, a Lightweight smanjuje dodatnih 16,5 kg zamjenom audio sistema i kožnih presvlaka sjedišta, električnog podešavanja i lumbalne potpore. Ovo smanjenje poboljšava agilnost upravljanja automobilom.
NOVE BOJE EKSTERIJERA I UNUTRAŠNJOSTI
Nova serija GR Supra dolazi sa novim opcijama boje - Moareki Grey i Dawn Blue. Mat Moonstone White je također predstavljen, ekskluzivno za novi ručni 3,0-litarski Premium ručni model vrhunskog raspona. U kabini je dosadašnja crvena koža zamijenjena novom opcijom presvlake tamnocrvene boje, a kupci mogu pojačati sportski karakter svog automobila s ručnim mjenjačem s novim paketom Alcantara.