Aygo je uvijek prepoznatljiv po svojem odvažnom, istaknutom dizajnu u segmentu A. Toyotino dizajnersko središte European Design, ED², je sada odlučno pružiti još više odvažnosti i začina kupcima malih automobila.
Smješten u blizini Nice, na francuskoj Azurnoj obali, ED² je Toyotin europski dizajnerski studio. Veći dio 21. stoljeća, Toyota je predvodnik u segmentu A u Europi. Posvećena budućnosti ovog segmenta, Toyota je zadužila ED² da pretvori u stvarnost njezinu europsku viziju tog segmenta. Zadatak je bio gledati na to na novi način. Definisati i zamišljati šta bi segment A mogao biti za europske stranke, ispunjavajući njihove potrebe i želje. Pri tome, trebalo je dokazati da automobili koji se tradicionalno nazivaju „početnim modelima“, svejedno mogu biti predvodnici po istaknutom dizajnu.
„Modelom Aygo X Prologue smo, vjerujem, pokazali da mali automobil ipak može imati veliku i odvažnu osobnost“ (Ken Billes, Pomoćnik glavnog dizajnera ED²).
Nadogradnja legendarnog izgleda
Od predstavljanja 2005., Aygo, Toyotin najpristupačniji automobil, zavodi mladalačke, progresivne kupce svojom zaigranošću i veseljem.
„Veselje i zaigranost su uvijek bili srž Aygoa. Sada smo u njegov DNK dodali prstohvat ljutog začina“ (Lance Scott, Direktor dizajna ED²).
Obraćajući se publici osjetljivoj na dizajn, Aygov živahni karakter i dinamika vožnje su privukli brojne nove europske kupce Toyoti. Ali, jedinstveni DNK i istaknuti položaj Aygoa se uvijek oslanjaju na to da budu ispred svoje konkurencije. Više nego ikada, nove Toyotine stranke zahtijevaju darovitost, posebnost i priliku za isticanje osobnog stava. Oslanjajući se na položaj legende dizajna u segmentu A, ED² je nakanio oblikovati automobil upravo za njih.