1. Discover Toyota
  2. Quality
  3. Assuring quality
  4. How does our customer first policy work?
Odaberite

Poboljšanje kroz slušanje

Uvjerenje da je "stranka uvijek na prvom mjestu" je ugrađeno temelje našeg poslovanja, još od osnivanja Toyote.

Naša politika stranka na prvom mjestu

U svakom pogledu našeg poslovanja, uključujući maloprodajnu mrežu, činimo velike napore da izgradimo i održavamo dobre odnose s našim strankama i svi naši zaposlenici se imaju na umu politiku "stranka je na prvom mjestu" dok rade svoj posao.

To pomaže u izgradnji povjerenja i međusobnog uvažavanja i osigurava da uvijek ostanemo svjesni njihovog mišljenja i želja, te nam pomaže u konstrukciji i proizvodnji sve boljih automobila.

Slušanje mišljenja stranaka

Slušajući mišljenja i reakcije naših stranaka možemo saznati njihova očekivanja od našeg poslovanja i naših vozila, i zato je važno ohrabrivati ih u davanju povratne informacije. 

Osiguravamo brojne načine na koje ljudi mogu s nama podijeliti svoje poglede, uključujući obične razgovore s prodavačima u prodajnim salonima, sudjelovanje u fokus grupama ili istraživanjima, kontaktima s našim odjelima za brigu o kupcima ili sudjelovanjem na našim kanalima društvenih mreža. Naravno, ova povratna informacija podjednako uključuje i pohvale i pritužbe. Dodatne povratne informacije prikupljamo od naših trgovaca i njihovih dobavljača. Osim toga, pažljivo pratimo mišljenja stranaka koje prikupljaju treće strane, kao što su novine, časopisi i internetska izdanja, kao i vodeća neovisna istraživanja zadovoljstva, kao što su ona međunarodna.

Djelovanje na temelju povratne informacije

Vodimo računa da saznanja koja prikupimo slušajući naše stranke brzo podijelimo sa svim dijelovima našeg poslovanja na koje se odnose.

Ovo prikupljanje i obrada povratnih informacija nam pomaže u planiranju novih proizvoda, podizanju standarda kvalitete te poboljšavanju načina na koji radimo i usluga koje pružamo.

Na taj način "glas stranke" ostaje temeljni dio našeg poslovanja.